TERLAJAK TULIS BOLEH DELETE, TERLAJAK BACA LIKE LA SIKIT.. :)

EVERYDAY IS A NEW DAY & NEVER EXPECT ANYTHING BOMBASTIC AKAN MUNCUL DENGAN TIBA-TIBA KALAU KAU SENDIRI XPERNAH TRY TO MAKE SOME CHANGE IN YOURSELF!
follow Cik Olip di Pencicip "Twitter" yok! @MahfuzahZainal
"ILMU ITU PENYULUH HIDUP... TAPI JANGAN SAMPAI MENYILAUKAN MATA ORANG LAIN..."
#renung-renungkan.

Sunday, February 13, 2011

kamOo dah TAK BUJANG

yosh! stelah berminggu2 dok bermanje ngn autoCAD menyiapkan kerja2 studio, membuat drawing2 bagi design project pertama, akhirnya hari ni aku merdeka!! yeay!! dush...dush...piiiiiiuuuuu....pushh...(haa.bunga api sket..)

emm, dh lme nk update pasal entry ni, tp syik tergendala je..
bnde ni pon dh d saved sbg draft dh brape lame dah..jadi,dah skrg ni...alang2 dah merdeka ni (walaopon kejap..sebab model xwat ag, submit Jumaat nnt..hohoo..) so aku nk la publish kat entry ni yg dh lame tersimpan jadik draft..

1st of all, aku nk ucap la, 축하 해요 "chuga haeyo!!!!" @ tahniah!!! kat member2 aku yg dh TAK BUJANG DAH!! hehe..moga korang epy2 salu ngn pasangan korang..law nk gadoh2 tu bleh, sonok pe gadoh2..tp jgn gadoh lame sgt..xelok..hahhaa..(memandai..padahal jeles...!)

18/11/2010 hari tu, member kamceng aku time skolah mnengah (SMKDAM), Wan Nordiana Wan Hamat,, dah bertunang ngn pakwe dia yg tersayang...pergh...jeles giler!! huhu..dah la aku xleh gi mase mjlis tu...xleh cuti..huhu..






yg pompuan tu la member aku..tunang dia (mase ni) aku xknal pon..hehhe..

then, member kamceng aku yg sorg lg pulak dah tunang...mase 5/1/2011 baru2 ni..
Shafira Nadia nama dia..bapak dia xingt..hahha..(pira,,jange maross..lalallaa...)
tahniah weyh...soe aku xleh gi, tiket xdop..huhuu..



member aku yg ni pon bertunang ngn pakwe dia jugak..fuwah..lg skali aku jeles...cess,,cess,cesss dan cesss...lagi...
Pira ni kate lam taon ni jugak kot diorg nikah..tp xtaw ag tarikh... ^_^

pastu, pada 11/2/2011 (baru jeeee..) member aku yg Diana td, dah nikah dah ngn tunang dia td tuuu...fuwahhh!!!! hehee.. effect terlebih.. :P)
>>yg buat aku jeles,,byk giler baju persalinan tuh..meh aku tunjuk..hehe..wlaopon aku xleh gi sbb mase ni aku dh de kat Penang, so tgok kot FB pon jadi laa..huhu..soe eh,,sayam.. :)
(mek na, aku paw dari page mg..ngehehe..)




haaa...ni laaa...haess...semoga berkekalan ye,,korang!!! amin..

No comments:

Post a Comment

Maw bersuara? Silakan~